Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Vegán zöldségkrémleves

 

kremleves.jpg


Hozzávalók:

- 3-4 nagyobb burgonya
- 1/2 főzőtök
- 1 rizs főzőkrém (pl. Alpro)
- ítlés szerint só, bors, tárkony
- víz

Elkészítés:

A tököt és a burgonyát meghámoztam, felkockáztam, átmostam, és feltettem sós, tárkonyos, borsos vízben főni. Amikor megpuhultak a zöldségek hozzáöntöttem a rizskrémet, és hagytam még néhány percig főni. Közben érdemes kóstolni, fűszerezni. Amikor elkészült botmixerrel pürésítettem. Pirított kenyérkockák, reszelt sajt szuperül illik hozzá. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr8814926950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása