Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

One pot lencsebolognai

voroslencse_bolognai_2.jpg


Hozzávalók:

- 1 bögre lencse
- 1 közepes fej hagyma
- 1 répa
- 1-2 marék lilakáposzta
- 1 ek kókuszolaj
- 1 bögre víz
- tk tészta
- 1/2 konzerv paradicsomszósz
- só, bors, oregánó, bazsalikom, fokhagyma ízlés szerint
- sörélesztőpehely ízlés szerint

Elkészítés:

A lencsét kb 1-1,5 órára beáztattam. A hagymát, répát, káposztát megpucoltam és lereszeltem. Kevés kókuszolajon megpirítottam, fűszereztem, majd felöntöttem kb. 1 bögre vízzel. Hozzáadtam a lencsét és a paradicsomkonzervet, addig főztem, amíg a lencse majdnem teljesen megpuhult (kóstolgatni érdemes). Ha nagyon elfő a víz, pótoljuk! Amikor már majdnem teljesen megpuhult a lencse hozzáadtam a tésztát, és az egészet főztem még kb 10-15 percig, amíg a tészta el nem készült. Sörélesztőpehellyel megszórva tálaltam. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr5614986646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása