Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Vegán töltött paprika

toltott_paprika.jpg



Hozzávalók:

- 1,5 bögre köles
- ízlés szerint só, fokhagyma, paprika
- víz
- 1 nagyobb paradicsomkonzerv
- 1-2 ek zabliszt
- ízlés szerint édesítő
- 2-3 paprika

Elkészítés:

A kölest megmostam, feltettem főni annyi enyhén sós vízben, ami ellepi. Nem főztem teljesen puhára. Amikor elkészült félretettem hűlni.
Addig feltettem főni kb. 1 liter sós vizet, a paradicsomot elkevertem a zabliszttel és egy kis forró vízzel, aztán a fövő vízhez öntöttem.
Amikor kihűlt a köles sóval, borssal, fokhagymával és paprikával fűszereztem, majd a kicsumázott paprikákba töltöttem. A megtöltött paprikákat a paradicsomos szószban főztem kb 10-15 percig. Ha marad ki a töltelékből nyugodtan be ehet rakni magában is a szószba, nem esik szét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr5714926010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása