Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Kölesgombóc

 

kolesgomboc_2.jpg


Hozzávalók:

- 1 bögre köles
- 1 csipet só
- kb. 2,5-3 bögre víz
- 1/2 citrom leve és héja
- vanília
- édesítőszer ízlés szerint
- kókuszreszelék

Elkészítés:

A kölest átmostam, hozzáadtam a csipet sót, és felöntöttem a vízzel, puhára főztem. Amikor elkészült félretettem hűlni, belefacsartam a citrom levét és belereszeltem a héját. Ebben a fázisban érdemes édesíteni is, én most nem használtam hozzá édesítőszert. Amikor teljesen kihűlt túrógombóc méretű golyókat formáztam belőle és megforgattam kókuszreszelékben, Gyümölcsszósszal, cukormentes (vagy cukros :) lekvárral nagyon finom, de aki cukros tejföllel szereti, annak is adhat egy esélyt. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr10014947592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása