Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Banános zabpelyhes süti

bananos_keksz.jpg

 

Hozzávalók:

- 2 db banán
- 1 bögre zabpehely
- 1 nagy ek mogyoróvaj
- ízlés szerint étcsokoládé

Elkészítés:

Az érett banánokat villával összetörtem, hozzákevertem a zabpelyhet és a mogyoróvajat, kanállal sütőpapírral bélelt tepsire halmoztam a masszát, és a közepükbe tettem egy-egy csokipasztillát. 190 fokon 15-20 percig sütöttem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr1014947604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Zöldebb út

Friss topikok

süti beállítások módosítása