Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Sajt(?)torta

 

sajttorta_1.jpg

Hozzávalók:

az alaphoz

- 100 gramm zabpehely
- 10 gramm kókuszliszt
- 1/2 bögre víz

a krémhez

- 250 gramm zsírszegény túrókrém (Aldi)
- 1/2 rizs főzőkrém
- 1 citrom héja
- 2-3 ek citromlé
- csipet só
- vanílis aroma ízlés szerint
- 60 gramm protein (nálam vaníliás)
- 1-2 ek xantángumi/keményítő
- reszelt csoki a tetejére (opcionális)

Elkészítés:

Az alaphoz a zabpelyhet és a kókuszlisztet egy serpenyőben barnára pirítottam, majd hozzáöntöttem a vizet. Pár perc kevergetés után, amikor a zabpehely és a kókuszliszt felszívta a vizet egy 18 cm-es tortaformába tettem, és egyenletesen eloszlattam (egy pohár aljával :D). Betettem 15 percre 200 fokra sülni.

Amíg az alap sült, a rizstejszínt összekevertem a xantángumival és sűrűre főztem. Amikor kihűlt hozzákevertem a csipet sót, a túrót, a proteint, valamint a citrom héját és levét. Az elkészült alapot hagytam kicsit hűlni, majd rékentem a krémet, és néhány órára hűtőbe tettem. A teteje bármivel díszíthető igény szerint, gyümölccsel, csokival, dekoráló cukorral. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr1214967872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása