Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Vegán gyros tál

img_20190703_175036.jpg



Hozzávalók:

- 200 gramm jackfruit (pl. a DM-ből)
- fűszerek ízlés szerint, pl. cukormentes gyros fűszerkeverék/só-bors-csili-fokhagyma-oregánó-bazsalikom/sertéssülthöz való fűszerkeverék
- 1 doboz szójajoghurt
- 1/2 kígyóuborka
- néhány mentalevél
- saláta, zöldségek
- 2-3 közepes burgonya

Elkészítés:

A jackfruitot befűszereztem, és 3-4 órán át állni hagytam. Az uborkát lereszeltem, a szójajoghurtot sóval és fokhagymával fűszereztem, hozzáadtam a mentaleveleket, összekevertem a lereszelt uborkával, és beraktam a hűtőbe. Meghámoztam és felszeleteltem a burgonyát, 1 ek kókuszolajjal meglocsoltam és 200 fokon 20-25 percig sütöttem. Amikor a jackfruit eleget pácolódott 1-2 ek kókuszolajon kb. 10 percig pirítottam. Friss zöldségekkel, salátával tálaltam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr414924738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása