Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Répa "virsli"

repa_virsli.jpg



Hozzávalók:

- 4 hasonló méretű sárgarépa
- só ízlés szerint
- füstölt paprika
- 2 kk cukormentes mustár
- 2 ek szójaszósz
- 1 ek rizsszirup (vagy juharszirup)
- egy csiper fokhagyma granulátim
- 2 ek. kókuszolaj

Vizet forraltam a répáknak, amit,  sóval, borssal, paprikával, mustárral és szójaszósszal ízesítettem. A répákat addig főztem ebben a vízben, amíg egy kicsit megpuhultak, nem kell teljesen puhára főzni őket. Mérettől függően 15-20 perc lehet.

Közben összekevertem a rizsszirupot, a zúzott fokhagymát, kókuszolajat, a maradék füstölt paprikát, mustárt és szójaszószt. Ebbe a szószba forgattam a félig főtt répákat, pihentettem kb 30 percig, majd 180 fokon méh kb 25-30 percig sütöttem, amíg szépen meg nem pirult. Elég időigényes elkészíteni, de esküszöm, megéri. A recept ötlet  innen származik.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr5414925848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása