Zöldebb út

Úton egy zöldebb életmód felé

Vegán répatorta

repatorta.jpg

 

Hozzávalók:

- 120 gramm zabpehely/liszt
- 2 db közepes méretű répa
- 60 gramm protein (sokféle vegán proteint lehet már kapni, pl. MyProtein whole fuel blend-vanília, de ha valaki nem használ proteinport a konyhában, akkor helyettesíthető rizssziruppal, édesítőszerrel, áztatott datolyával, stb.)
- ½ csomag sütőpor
- 1 kis csicseriborsó konzerv leve
- fél marék pekándió
- fél marék aszalt sárgabarack
- fahéj, gyömbér, szegfűszeg, szerecsendió ízlés szerin
- 1 csipet só

 Elkészítés:

A csicseriborsó konzerv levét (mint megtudtam ennek a fancy neve aquafaba) leöntöttem, és néhány perc alatt habbá vertem. A zabpelyhet összekevertem a sóval, sütőporral, fűszerekkel, és a proteinnel. Hozzáadtam az apróra vágott pekándiót és sárgabarackot. Belereszeltem a két répát, majd óvatosan hozzáforgattam a habbá vert aquafabát, sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a masszát, és 180 fokon 60 percig sütöttem (de légkeveréses sütőben 50-55 perc is elég lehet).

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebbut.blog.hu/api/trackback/id/tr714924322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása